Czapki z nadrukiem – kiedy jest najlepszy momement na ich rozdawanie?

Posted on

Czapki z nadrukiem

Czapki z nadrukiem

Wiele firm prowadzi dzisiaj bardzo aktywną i zakrojoną na dużą skalę promocję poprzez gadżety reklamowe. Problem polega jednak na tym, że kampanie te często są zupełnie nieprzemyślane. W efekcie firma wydaje spore pieniądze na zakup takich gadżetów, ale rozdając je w złym czasie zwyczajnie sprawia, że nie ma większego zainteresowania i taka akcja promocyjna nie przynosi na tyle dużych efektów na ile powinno być ją stać. Szczególnie te najmniejsze firmy powinny wystrzegać się przed tego typu problemami. W tym wypadku bowiem firma zazwyczaj nie ma zbyt wiele pieniędzy na reklamę. Ich marnowanie nie ma sensu bo przecież później możemy nie mieć pieniędzy na kolejną kampanię, gdyż ta nie przysienie odpowiednich skutków. Jak dobrze przeprowadzić taką kampanię?Problem polega w tym wypadku na tym, że firmy czasem postanawiają rozdawać gadżety niejako sezonowe, które mogą posłużyć do promocji tylko w określonym czasie. Przykładów nie trzeba szukać daleko. Weźmy na przykład takie ciepłe czapki z nadrukiem. Jeśli ktoś promuje własną firmę w ten sposób i rozdaje ten gadżet na przykład wiosną czy latem to jaki to ma sens? W tych okresach nikt z takiej czapki nie będzie korzystał. Nawet jeśli już się nią zainteresuje to jest duża szansa, że wróci ją do szafy, a po pół roku, kiedy przyjdzie zima, po prostu o niej zapomni.

To właśnie teraz jest najlepszy moment na to, aby rozdawać czapki z nadrukiem. Skończyło się już lato, mamy jesień, pojawiają się pierwsze przymrozki, a już wkrótce może spać nawet pierwszy śnieg. Czapka idealnie przydaje się właśnie w tym momencie i dlatego kampania reklamowa poprzez taki gadżet może przynieść nam wiele korzyści.

Naturalnie Czapki z nadrukiem to tylko przykład. Każda pora roku może być wykorzystana do wręczania innego gadżetu, czyli na przykład latem mogą to być koszulki z naszym logo. Dobrze wykorzystać także wydarzenia okazjonalne, takie jak chociażby Święta Bożego Narodzenia. Oferując gadżety dopasowane do tego wydarzenia znów możemy nakręcić sobie sprzedaż.

Tags: , , ,